Aangekomen in Slowakije. - Reisverslag uit Mlynky, Slowaakse Republiek van Erik Weerts - WaarBenJij.nu Aangekomen in Slowakije. - Reisverslag uit Mlynky, Slowaakse Republiek van Erik Weerts - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Slowakije.

Blijf op de hoogte en volg Erik

13 Augustus 2017 | Slowaakse Republiek, Mlynky

Goede morgen,

Donderdagmorgen vertrokken vanuit Overloon. Die dag bijna 10 uur gereden naar ons hotel in Oostenrijk en een nachtje geslapen.
Vrijdagmorgen weer op weg. Bij Bratislava kwamen we Slowakije binnen.
Donderdag en vrijdagmorgen heel veel regen gehad maar in Slowakije droog en zelfs heet, 34 graden.
We kwamen rond 16.00u aan bij ons huis voor deze maand in Mlynky. Daar hebben we meteen onze advocate ontmoet.
Het huis staat in een prachtige omgeving, ook wel het Paradijs van Slowakije genoemd. In een national parc.
Hier hebben we onze spullen een plekje gegeven. Plek genoeg, er zijn 3 slaapkamers en 2 badkamers.
We hebben op Erik zijn kamer al wat kleding en speelgoed neergezet...
NU KOMT HET ECHT DICHTBIJ!!!!
Verder een beetje de omgeving verkend. Zonder auto kun je hier niks want alles ligt best ver uit elkaar.
Je ziet hier bijna geen toeristen, behalve uit eigen land.
Het is hier meer een wintersport gebied en niet zo in trek in de zomer..
We hebben van onze huiseigenaar begrepen dat het hier vorig jaar op 15 september al 7 graden vroor. Bbrrr...
Het ziet er voor komende week nog goed uit in ieder geval. Rond de 24 graden.
Vandaag 1 dag voor de ontmoeting.. Afgelopen 2 nachten hier zijn wel beetje onrustig geweest. Erik is gesprek van de dag en we hebben zoveel gedachten hoe het zal gaan verlopen....
Super spannend!! We hopen dat hij zich snel "thuis" zal voelen bij ons.. MORGEN IS DE GROTE DAG!!!!
Vandaag gaan we naar een ijsgrot en nog even ontspannen in een wellness..

Tot het volgende verslag..

• 13 Augustus 2017 - 10:18

Caroline :

Nog even een beetje uitrusten en fantaseren over de eerste ontmoeting morgen! Die ene dag waar jullie al jaren naartoe geleefd hebben is nog maar 1 nachtje slapen. Heel veel succes morgen met jullie lieve knappe mannetje. En ik verheug me op het volgende verslag.
    Heel veel liefs van ons

• 13 Augustus 2017 - 10:33

Nick & Irma :

Wat fijn te lezen! Hele fijne rustige dag vandaag en vooral voor morgen hele mooie bijzondere momenten samen. Zo spannend! Wij denken aan jullie!

• 13 Augustus 2017 - 10:42

Mariët:

Hoi Karin en John,
    Wat speciaal om dit bijzondere moment met jullie mee te kunnen beleven!

Spannend, spannend, spannend. Nu is het echt zover.
    Geniet er van.
    X

• 13 Augustus 2017 - 11:21

Kris En Suzanne:

Mooi om te lezen! Spannend en heel speciaal! Nog 1 nachtje en dan is het eindelijk zover! Wij denken aan jullie!

• 13 Augustus 2017 - 13:14

Opa En Oma Weerts:

Hallo John en Karin,het zal vannacht ook nog wel een onrustig nachtje worden maar dat kan ook niet anders er staat iets bijzonders te gebeuren,laat het maar gebeuren komt goed,Erik
    Krijgt een paar lieve ouders daar hoeft ie niet aan te twijfelen,als je morgen een lach kado krijgt dan zal het ijs gebroken zijn de rest volgt vanzelf blijf je zelf dat is het beste.en geniet samen morgen, vandaag nog samen, morgen hebben jullie een gezin ga daar van genieten,we denken aan jullie ook wij zullen wel een onrustige nacht hebben

• 13 Augustus 2017 - 14:46

Bart En Anke :

Lieve John en Karin,

Wat fijn dat jullie er zijn! En zo leuk om jullie verhaal te lezen... je voelt dan jullie spanning, maar vooral de blijdschap dat jullie morgen eindelijk jullie manneke in de armen mogen sluiten.
    Geniet er samen van!

Kusss

• 13 Augustus 2017 - 21:50

Tamara:

Lieve Karin en John,
    Nog een paar uurtjes en dan is het zover!!!
    Zo SUPER SPANNEND!!!!
    Heeeeeel veeeeeel plezier morgen