Officieel de ouders van Erik.... - Reisverslag uit Mlynky, Slowaakse Republiek van Erik Weerts - WaarBenJij.nu Officieel de ouders van Erik.... - Reisverslag uit Mlynky, Slowaakse Republiek van Erik Weerts - WaarBenJij.nu

Officieel de ouders van Erik....

Blijf op de hoogte en volg Erik

07 September 2017 | Slowaakse Republiek, Mlynky

Onze laatste avond hier.....

De afgelopen dagen gingen toch nog snel voorbij en we hebben nog een paar leuke uitstapjes gemaakt.
Onder andere naar een grot. Daar waren kristallen die leken op koraal. Heel apart. Ook Erik vond het interessant..
De dag erna, 4 september zijn we naar een uitzichtpunt gelopen waar je meer dan 500m de afgrond in keek. Ook mooi, want je loopt over een doodgewoon bospad en dan ineens ben je bij dat uitzichtpunt.
Op 5 september zijn we naar de stad Kosice gereden. Bijna 2uur rijden. Een mooie stad met authentieke huizen en een mooie winkelstraat.
Gisteren hebben we samen een Welkom Erik kwarktaart gemaakt. Want.......
Vandaag 7 september was de grote dag. DE RECHTZITTING!!!!!
Om half 1 zaten strak in het pak en jurk ;) in de rechtszaal met een rechter en alle belangrijke mensen er omheen. We hadden een Nederlandse tolk. Heeeel fijn..
We kregen ieder een paar vragen over of we Erik nog steeds wilde adopteren en hoe we voor hem gaan zorgen en of hij naar school gaat binnenkort...
Kortom het stelde niks voor. Na een half uur waren we klaar en gingen we met een paar documenten en met Erik zijn paspoort weer naar de auto.
De andere papieren die worden vertaald en die brengt onze advocaat morgen naar ons toe! En daarna kunnen we......
NAAR HUIS....
Dit betekend dat we vanaf nu officieel Erik zijn ouders zijn!
De rechtszitting was in de geboorteplaats van Erik, Roznava. En ook de plek waar hij nu geadopteerd word. Speciaal!!!

Erik is nu net snipverkouden naar bed gegaan, och gerrum.....
Hopelijk dat hij tijdens de terugreis er niet teveel last van heeft..

Vanavond hebben we nog gezellig met onze huisbazen gebarbecued als afsluiter en hebben we als toetje onze kwarktaart gegeten.
Nu gaan we alles inpakken. En dan hopen we zaterdag een keer thuis te komen. (Morgen een overnachting in Duitsland)

Wat was het een onvergetelijke maand. We hebben heel veel mooie dingen van Erik zijn geboorteland gezien en dat is zo speciaal..... Een herinnering wat altijd in onze gedachte zal blijven.
We hopen dat we bij thuiskomst in ons dagelijks leven samen een mooie band gaan krijgen en daar gaan we in ieder geval hard ons best voor doen...
Deze start hier in Slowakije met zijn drieën was een mooie maar ook pittige start en een belangrijke basis om op verder te gaan nu!!!!

Dank jullie wel voor jullie reacties en het volgen van ons. Bij thuiskomst zal ik nog 1 keer een verslag schrijven.

Heel veel liefs en knuffel vanuit Slowakije. John, Karin en Erik.

• 07 September 2017 - 20:36

Tonny En Annemie:

Dag kersverse ouders,
    Van harte gefeliciteerd en tot gauw.
    Groetjes Tonny en Annemie

• 07 September 2017 - 20:56

Mieke Abels :

Gefeliciteerd!!! Trotse ouders.
    Heel veel geluk!
    Maar als ik de foto's zie komt dat helemaal goed.
    En de pittige momenten komen jullie ook door heen.
    Dadelijk thuis heb je veel mensen om je heen die
    Jullie daar bij kunnen helpen. Blijf praten, blijf genieten!
    Heel veel succes!

• 07 September 2017 - 21:14

Carla Van Der Heijden:

Wat n mooi nieuws allemaal! Van harte gefeliciteerd pap en mam. En Erik jij ook gefeliciteerd met je ouders

• 07 September 2017 - 21:39

Rob Femke En Rui:

Wat een bijzondere reis , en vanaf nu dan ook echt de trotse ouders van een heerlijk ventje, en nu heerlijk met z'n drietjes naar huis. Een hele goede terugreis en geniet van alles wat komen gaat!

• 07 September 2017 - 23:36

Rob En Susan:

Van Harte gefeliciteerd!
    Goede terugreis gewenst!
    Veel liefs van ons

• 08 September 2017 - 13:23

Patty:

Dank je wel voor het mee mogen beleven van jullie heel bijzondere reis en jullie verhalen. Alvast een hele goede terugreis gewenst en we zien elkaar wel weer in Overloon.

Gefeliciteerd met jullie ouderschap en mooie manneke, ook natuurlijk voor Opa's en Oma's.

Groetjes Patty

• 08 September 2017 - 13:58

Tamara:

Joehoe!!!!
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Nu gaat de échte reis beginnen!!!
    Veilige terugreis en tot snel!

Groetjes, John Tamara en Dominique

• 09 September 2017 - 13:57

Anke :

Lieve Karin en John, van harte Gefeliciteerd! Lieve Erik, welkom in loon. Dat t maar snel je thuis mag worden. Bedankt voor de mooie verslagen. Dikke kus Bart Anke roos Saar