nog 1,5 week voor vertrek naar Erik - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Erik Weerts - WaarBenJij.nu nog 1,5 week voor vertrek naar Erik - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Erik Weerts - WaarBenJij.nu

nog 1,5 week voor vertrek naar Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

31 Juli 2017 | Nederland, Overloon

Beste allemaal,

Nog 1,5 week voor vertrek naar Slowakije naar Erik.
Wat een spannende tijd en wat een drukte in ons hoofd.
Het kamertje is klaar en er worden elke dag spullen verzameld die we mee gaan nemen.
Speelgoed, wat kleertjes voor Erik. Maar we weten zijn maat nog niet exact dus we gaan fijn in Slowakije met hem shoppen.
Onze koffers staan klaar om langzaam te gaan vullen komende week. We verblijven in een vakantiehuis en dat is dus een maand ons "thuis".

We gaan proberen om regelmatig een verhaaltje te sturen voor iedereen die het leuk vind om ons te volgen.
Want het is bijzonder hoe iedereen met ons meeleeft en we zijn ook erg blij met jullie steun die we de afgelopen jaren hebben gehad en nu dan eindelijk de lang verwachtte reis eraan komt...

Deze tijd is zo ontzettend bijzonder om te voelen dat we bijna papa en mama worden.
We hopen dat Erik er net zo naar uitkijkt als wij!

Tot het volgende verslag..
Liefs John en Karin.

• 31 Juli 2017 - 10:12

Caroline:

Wat Superleuk om jullie zo te kunnen volgen! Zelfs ik vind het een spannende tijd.... leef zo met jullie mee.

• 31 Juli 2017 - 11:55

Oma En Opa Weerts:

Wat een bijzondere tijd komt er aan voor jullie maar ook voor ons, we zullen jullie missen deze maand' maar jullie komen met zo iets moois terug ,daar verlangen wij ook naar ,maak er een mooie onvergetelijke reis van en kom samen met Erik weer gezond naar huis, daar zullen we jullie met open armen ontvangen xxxx

• 31 Juli 2017 - 12:33

Ingrid:

Lieve zus en schoonbroer! Nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekken jullie, spannend spannend! Mat en ik wensen jullie heel veel liefde, voorspoed, een goede reis etc toe, maar we zien elkaar sowieso nog snel. Succes met de laatste loodjes thuis. xje van ons!

• 31 Juli 2017 - 12:42

Nick & Irma:

Lieve John & Karin,
    Ook vanuit ons een mooie en onvergetelijke reis toegewenst!
    Super leuk om jullie op deze manier te kunnen blijven volgen. Heel spannend allemaal, voor jullie maar ook zeker voor Erik!
    Alle goeds toegewenst!
    Groetjes Nick & Irma

• 31 Juli 2017 - 14:30

Vivian & Rene:

Heel veel succes de komende weken, heel spannend. Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Gr Rene & Vivian

• 31 Juli 2017 - 17:58

Annie En Ger Smits:

Hallo Karin en John,
    Mooi om jullie te kunnen volgen!
    Hier een berichtje vanuit ons vakantieverblijf in Riezlern, Klein Walzertal Oostenrijk.
    Voor jullie gaat een spannende maar vooral mooie tijd bijna beginnen. Vergeet niet er ontzettend van de genieten. Wij wensen jullie alvast een erg goeie reis en wij blijven jullie volgen via reisverslag.
    Veel plezier en het zal zeker goed komen tussen jullie als ouders en de kleine Erik.
    Groetjes van Annie en Ger

• 31 Juli 2017 - 22:10

Oma En Opa Janssen:

Lieve Karin en John,
    Verlangen naar jou, wachten op jou bang dat je nooit komen zou. Toch ben je nu bijna bij ons.
    Komende tijd is heel spanend, voor jullie maar ook voor ons en natuurlijk ook voor Erik.
    Een hele goede reis, en kom gezond terug met Erik.

• 01 Augustus 2017 - 08:11

Kris En Suzanne:

Lieve John en Karin,
    Super leuk om jullie hier te volgen!
    Zo speciaal deze reis!
    Heel spannend en emotioneel!
    Goede reis saampjes!
    Lieve groetjes Kris en Suzanne

• 09 Augustus 2017 - 09:55

Joyce All Joep Wout En ?:

Nog maar een nachtje slapen!!!!!!
    Goede reis en een heerlijk verblijf daar!!!!!
    Hoe spannend alles ook is, volg jullie gevoel en dan komt het helemaal goed!!!!
    Wij kijken uit naar de komende berichten :))
    Dikke knuffel van ons xxx